این تمرکز روسیه سوریه آمریکا آمریکایی

این: تمرکز روسیه سوریه آمریکا آمریکایی ریاست جمهوری نیروهای داعش اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی تصویر ، نسل تازه سرویس‌های مدارس رونمایی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از ورود خودروهای اختصاصی سرویس مدارس به تناوب خدمات رسانی خبر داد.

تصویر ، نسل تازه سرویس‌های مدارس رونمایی شد

نسل تازه سرویس های مدارس رونمایی شد / عکس

عبارات مهم : ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از ورود خودروهای اختصاصی سرویس مدارس به تناوب خدمات رسانی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از شرکت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مازیار حسینی در حاشیه دیدار از خودروهای تازه سرویس مدارس گفت: در یک دهه اخیر مجموعه مدیریت شهری پایتخت کشور عزیزمان ایران نسبت به ساماندهی سرویس مدارس شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران حساسیت زیادی داشته و این عنوان از اهمیت خاص ای جهت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران برخوردار است.

وی با بیان اینکه با شروع نیمه دوم سال رفت و آمد دانش آموزان هر لحظه یکی از دغدغه های والدین هست؛ ادامه داد: تجربه های جهانی نشان می دهد مسئولان و تصمیم گیران به جهت ایمنی کودکان در زمینه سرویس مدارس خودروهایی را گزینش می کنند که هم از نظر شکل ظاهری و هم به لحاظ ایمنی متفاوت باشد؛ ولی متاسفانه در کشور ما به چنین موضوعی به شکل تخصصی و خاص توجه نشده است.

تصویر ، نسل تازه سرویس‌های مدارس رونمایی شد

معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه مورد نیاز است از خودرهای استاندارد و خاص جهت سرویس مدارس استفاده شود گفت: سال گذشته این عنوان در دستور کار معاونت حمل و نقل و شرکت مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار داده شد که خوشبختانه امسال یکی از شرکت های شخصی معتبر شرکت تاکسیرانی در این زمینه پیش قدم شد و قرار است خودروهایی را به صورت خاص تحت عنوان سرویس مدرسه وارد سیستم خدمات رسانی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کند.

به گفته وی؛ در قدم نخست بین 100 تا 150 دستگاه از این خودروها به عنوان سرویس مدارس مورد استفاده قرار می گیرد و به تدریج این خودروها جایگزین تمامی سرویس های مدارس موجود می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از ورود خودروهای اختصاصی سرویس مدارس به تناوب خدمات رسانی خبر داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه هیچ کسی نمی خواهد اتفاقات ناگواری که در سال های گذشته در خصوص سرویس مدارس روی داده هست، تکرار شود؛ یادآور شد: ارتقای فرهنگ جابه جایی دانش آموزان از مباحث مهم در حوزه فرهنگ ترافیک است که باید نسبت آن حساسیت خاص داشت. علاوه بر آموزش دانش آموزان و خانواده های آنها ، رانندگان نیز باید با فرهنگ صحیح مواجهه با دانش آموزان و سرویس مدرسه آشنایی کافی پیدا کنند.

به گفته وی؛ باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود که همه خودروها با دیدن سرویس مدرسه با حساسیت مورد نیاز قوانین را اجرا کنند تا دانش آموزان ما از ایمنی کامل در تردد برخوردار باشند.

حسینی با اشاره به ورود بعضی از خودروهای شخصی فاقد کیفیت و ایمنی به مبحث سرویس مدارس گفت: ورود خودروهای شخصی به بحث سرویس مدارس یکی از موارد مهمی است که باید مدیریت شود.

تصویر ، نسل تازه سرویس‌های مدارس رونمایی شد

وی با بیان اینکه تلاش داریم طی مشورت با شرکت آموزش و پرورش شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران این مسئله را حل کنیم افزود: البته در این زمینه انجمن اولیاء و مربیان باید همکاری بیشتری را با مجموعه معاونت حمل و نقل و شرکت تاکسیرانی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران داشته باشند.

به گفته معاون ترافیک شهرداری تهران؛ از نظر حاکمیتی و قانونی خودروهایی که در این زمینه فعالیت می کنند، باید به تایید شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران برسند و در این زمینه به هیچ عنوان مصامحه نمی کنیم.

مازیار حسینی گفت: خودوریی که با مشخصات و شکل خاص به عنوان سرویس مدارس فعالیت کند، جهت عموم شهروندان آشنا خواهد شد و باعث می شود تا نگرانی والدین را نسبت به جابه جایی فرزندانشان بین منزل و مدسه برطرف کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از ورود خودروهای اختصاصی سرویس مدارس به تناوب خدمات رسانی خبر داد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش شرکت مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران این است که تا 20 شهریورماه امسال تمام هماهنگی های مورد نیاز اعم از عقد تفاهم نامه با شرکت های متولی و انجام عضویت در زمینه سرویس مدارس به اتمام برسد؛ تاکید کرد: در خواست ما از مدیران مدارس این است تا مانورهایی را جهت شناسایی مسیرهایی که قرار است سرویس مدارس از آن استفاده شود؛ برگزار کنند آیا که در دو هفته اول مهر ترافیک سنگین است و مورد نیاز است در این حوزه آمادگی های مورد نیاز را اوج ببریم.

تصویر ، نسل تازه سرویس‌های مدارس رونمایی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران یادآور شد: هر سال 30 هزار ماشین درگیر سرویس مدارس می شوند که بعضی از این خودروها فاقد کیفیت خدمات رسانی هستند. به همین علت تلاش داریم در قدم اول خودروهایی که دارای پرسشها زیادی است را ساماندهی کنیم و به تدریج خودروهای استاندارد را در این حوزه گسترش دهیم.

حسینی در انتهای صحبت های خود با اشاره به خدمات مدیریت شهری به مدارس استثنایی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز بیان کرد: دانش آموزان استثنایی باید بتوانند مانند سایر فرزند ها تحصیل کنند و خدمات مورد نیاز و استاندارد مورد نیاز را دریافت کنند.

به گفته معاون شهردار تهران؛ مطابق سال های گذشته سرویس های خاصی به دانش آموزان استثنایی اعطاء می شود. امسال نیز به دنبال این مساله هستیم تا با زیاد کردن ناوگان و استفاده از خودروهای استاندارد به این افراد خدمات رسانی کنیم.

واژه های کلیدی: ایران | ترافیک | شهرداری | سرویس مدارس | اخبار اجتماعی

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار