این تمرکز روسیه سوریه آمریکا آمریکایی

این: تمرکز روسیه سوریه آمریکا آمریکایی ریاست جمهوری نیروهای داعش اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث تبانی زن جوان با مردی جهت قتل شوهرش

معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری زنی که بعد از دوستی با مردی در خبر رسان تلگرام نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کر

تبانی زن جوان با مردی جهت قتل شوهرش

تبانی زن جوان با مردی جهت قتل شوهرش

عبارات مهم : ایران

معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری زنی که بعد از دوستی با مردی در خبر رسان تلگرام نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، در ساعت 08:15 روز جمعه گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره نزاع و درگیری در خیابان بهشتی به کلانتری 132 نبرد اعلام شد که باحضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد مردی 42 ساله، به شدت از ناحیه سر و صورت مورد اصابت ضربات جسم تیز قرار گرفته که بلافاصله هماهنگی های مورد نیاز انجام و به بیمارستان انتقال یافته شد.

تبانی زن جوان با مردی جهت قتل شوهرش

باوجود کارها درمانی ولی در همان روز به کلانتری 132 نبرد اعلام شد که فرد مجروح به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است که بلافاصله پرونده مقدماتی با عنوان قتل عمـد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت پیگیری در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

شاهدان صحنه جنایت در اظهاراتی مشابه به ماموران گفتند که جوانی با قد میانگین و ملبس به لباس آبی چهارخانه را دیده اند که مقتول را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده و بعد از آن از محل متواری شده است است.

معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری زنی که بعد از دوستی با مردی در خبر رسان تلگرام نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کر

یکی از شاهدان صحنه جنایت درخصوص مشاهداتش به کارآگاهان گفت: حدود ساعت 08:10 صدای کمک کمک مقتول را شنیدم و به سرعت جلوی پنجره آمدم، دیدم جوانی با قد متوسط، با پیراهن آبی چهارخانه در حال ضرب و شتم مقتول است و این شخص با چاقو چند ضربه به مقتول زد و بعد از آن به سرعت از محل فرار کرد. مقتول با خون شدیدی که از سرش می رفت ، روی زمین افتاد و بیهوش شد که بلافاصله با پلیس و اورژانش تماس گرفتیم.

همسرمقتول باحضور در اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در منزل به همراه دو فرزند خود بودم که تلفن منزل زنگ زد، برادرشوهرم بود و از من خواست تا خودم را به بیمارستان برسانم، من نیز با مادرم تماس گرفته و به همراه او به بیمارستان رفتیم.

همسر مقتول در توضیح علت خروج همسرش در روز جمعه از منزل به کارآگاهان گفت: همسرم به همراه شریکش یک مغازه آپاراتی دارد و با شریکش هماهنگ کرده بود تا روزهای جمعه یک نفر از آنها به مغازه برود؛ این جمعه نیز نوبت همسرم بود که به مغازه برود. حدود ساعت هشت صبح همسرم از منزل خارج شد و بعد از حدودا یک ساعت تلفن منزل زنگ خورد، برادر شوهرم بود و به من گفت که همسرم زخمی شده است و خواست تا به بیمارستان بروم. به پدرم زنگ زدم ولی تلفنش در دسترس نبود، به مادرم زنگ زده و با او به بیمارستان رفتم.

تبانی زن جوان با مردی جهت قتل شوهرش

در شرایطی که شواهد اولیه حکایت از آن داشت که فرد یا افرادی به قصد دزدی و زورگیری به مقتول حمله ور شده است و او را مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار داده اند، کارآگاهان با حضور در محل جنایت موفق به شناسایی چندین دوربین مداربسته در محدوده وقوع جنایت شدند ضمن آنکه در بررسی اموال مقتول نیز مشخص شد که هیچگونه دزدی وجه نقد و یا گوشی تلفن همراهی صورت نگرفته است.

با بررسی تصویرهای دوربین های مداربسته، کارآگاهان اطمینان پیداکردند که قاتل باطرح و برنامه قبلی و با اطلاع از وقت خروج مقتول از محل سکونتش، در محل حاضر شده است و او را تعقیب کرده، در موقعیتی مناسب به او حمله ور شده است و طی یک درگیری او را به قتل رسانده است.

معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری زنی که بعد از دوستی با مردی در خبر رسان تلگرام نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کر

باتوجه به شواهد و قرائن بدست آمده، کارآگاهان تحقیقات خود را بر روی اعضای خانواده مقتول متمرکز کردند و نهایتا با اعترافات همسر مقتول به نام آذر . ت، متولد 1355اطلاع پیداکردند که او از چند ماه پیش و از طریق شبکه های مجازی با شخصی به نام جمشید.م متولد 1366 آشنا شده است است.

آذر در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: مدتی قبل در حین جستجو در گروه های متفاوت شبکه های مجازی با فردی بنام جمشید آشنا شدم و بعد از گذشت مدت کوتاهی، جمشید چندین بار بیان کرد که قصد کشتن همسرم را دارد ولی به حرف های او اهمیت نمی دادم تا اینکه روز جمعه طی تماسی بیان کرد که همسرم را به قتل رسانده است.

تبانی زن جوان با مردی جهت قتل شوهرش

با شناسایی متهم پرونده به نام جمشید، وی در محل سکونتش در محدوده میدان شهدای هفتم تیر و در وقت ورود به ایستگاه مترو، در روز گذشته دستگیر و به اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ انتقال یافته شد.

جمشید بعد از مواجهه حضوری با همسرمقتول و اطلاع از اعترافات صریح وی به ناچار لب به اعتراف گشود ولی در اظهاراتش بیان کرد که جنایت را به درخواست همسر مقتول انجام داده است و به کارآگاهان گفت: چند ماه پیش از طریق شبکه خبر رسان تلگرام با آذر آشنا شدم، بعد از گذشت مدت کوتاهی صحبت های ما حالت شخصی پیدا کرد تا اینکه آذر در خصوص شوهرش صحبت هایی را مطرح کرد و گفت که شوهرش او را اذیت می کند و آرزو دارد که یک روز خبر مرگش را بشنود.

متهم ادامه داد: آذر به من گفت در ساعت هشت صبح روز جمعه همسرش به سرکار می رود و با اطلاع از وقت دقیق خروج مقتول از منزل اش در محل حاضر شدم تااینکه مقتول از منزل خارج شد و دنبالش کردم و بعد از طی چند کوچه، چاقو را از جیب در آوردم، می خواستم او را از پشت سر بزنم که مقتول برگشت و متوجه من شد و با یکدیگر درگیر شدیم که بعد از زدن ضربه اول زمانیکه مقتول روی زمین افتاد چند ضربه دیگر به او زده و به سرعت از محل فرار کردم. بعد از آنکه به منزل رسیدم، با آذر تماس گرفته و به او گفتم که کار همسرش را تمام کردم.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمیدمکرم، معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح هر دو متهم به همکاری در جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفتند.

واژه های کلیدی: ایران | جنایت | پلیس آگاهی | بیمارستان | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار