این تمرکز روسیه سوریه آمریکا آمریکایی

این: تمرکز روسیه سوریه آمریکا آمریکایی ریاست جمهوری نیروهای داعش اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات 2 بازیکن تازه استقلال به زودی به پایتخت کشور عزیزمان ایران می آیند / افتخاری

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری مدیرعامل کلوب استقلال در خصوص آخرین پرسشها این تیم مطالبی را بیان کرد. افتخاری به سایت رسمی کلوب استقلال گفت: به اطلاع هواداران

2 بازیکن تازه استقلال به زودی به پایتخت کشور عزیزمان ایران می آیند / افتخاری

افتخاری: 2 بازیکن تازه استقلال به زودی به پایتخت کشور عزیزمان ایران می آیند

عبارات مهم : ایران

مدیرعامل استقلال می گوید تیمش جهت جذب مهاجم خارجی، کیفیت را فدای سرعت نمی کند.

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری مدیرعامل کلوب استقلال در خصوص آخرین پرسشها این تیم مطالبی را بیان کرد. افتخاری به سایت رسمی کلوب استقلال گفت: به اطلاع هواداران محترم استقلال می رسانم جلسات متعدد و پرتعدادی با سرمربی تیم در خصوص جذب مهاجم داشتیم. ساعتها با یکدیگر صحبت کردیم، فیلم بازیکنان بسیاری را دیدیم و جهت جذب چند بازیکن به توافق نهایی رسیدیم ولی در این میان اتفاقات عجیبی رخ داد.

2 بازیکن تازه استقلال به زودی به پایتخت کشور عزیزمان ایران می آیند / افتخاری

او افزود: بعضی بازیکنان با وجود توافق نهایی روی همه مسائل، پرسشها غیر واقعی و غیر ورزشی را بهانه کردند و نیامدند. بعضی بازیکنان ارقام بسیار دور از ذهن و بالایی را مطرح کردند. در این میان شیطنت بعضی واسطه ها در دور کردن بازیکنان نیز اثر گذار بود و در کار ما اختلال ایجاد کرد. کلوب استقلال با بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم وارد مذاکره شد و حالا هم این عنوان ادامه دارد.

افتخاری در ادامه خاطر نشان کرد: تلاش شبانه روزی مسئولان کلوب و کادرفنی بر این است که استقلال با حداکثر قدرت در ادامه مسابقه های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. هواداران عزیز اطمینان داشته باشند کلوب کیفیت بازیکنان را فدای حضور سریع آنها در پایتخت کشور عزیزمان ایران نمی کند. باید عالی ترین بازیکن در استقلال حضور داشته باشد لیکن هواداران ما عالی ترین هستند و لیاقت عالی ترین ها را دارند.

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری مدیرعامل کلوب استقلال در خصوص آخرین پرسشها این تیم مطالبی را بیان کرد. افتخاری به سایت رسمی کلوب استقلال گفت: به اطلاع هواداران

مدیرعامل استقلال در ادامه اظهار داشت: همانطور که پیش از این هم اعلام کردیم، روز گذشته مذاکراتی دوباره با مدیر برنامه های اشکان دژاگه انجام دادیم که ایشان اعلام نمودند دژاگه قصد حضور در فوتبال کشور عزیزمان ایران را ندارد. بعد از مذاکرات امروز هم جهت 2 بازیکن مد نظر سرمربی که مشمول بر یک مهاجم و یک بازیکن پشت مهاجم هستند، دعوت نامه هایی ارسال کردیم تا جهت انجام مذاکرات نهایی و آزمون پزشکی به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیایند.

افتخاری افزود: در 2 سال اخیر 118 مورد طلب اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت گردیده که در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است (بالای 11 میلیارد تومان) بدون آنکه حتی یک ریال از دولت کمک گرفته باشیم.

او تصریح کرد: جهت اخذ مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا روزهای مشکل را سپری کردیم و خوشبختانه با حمایت وزیر محترم ورزش و جوانان موفق شدیم بخش عمده ای از مطالبات بازیکنان و مربیانی که در سنوات گذشته از کمیته انضباطی فدراسیون رای گرفته بودند و مطالبات آنان پرداخت نشده بود را پرداخت نماییم. با توجه به اتفاقاتی که در گذشته جهت جذب بازیکنان و مربیان خارجی کلوب های ایرانی افتاده و عده ای سود جو بازیکنان بی کیفیت و مصدوم را به کشور عزیزمان ایران آورده و با کلوب های متفاوت قرارداد بسته اند، لذا مدیریت کلوب استقلال تمام تلاش خودش را می نماید که بازیکنی را جذب نماید که از هر نظر سالم و مورد تایید سرمربی تیم باشد.

2 بازیکن تازه استقلال به زودی به پایتخت کشور عزیزمان ایران می آیند / افتخاری

مدیرعامل استقلال، در بخش نهایی اضافه کرد: بدیهی است گزینش برترین ها وقت بر هست. از هواداران عزیز تقاضا داریم مدریت کلوب را در شرایط اضطرار قرار ندهند تا در آرامش کامل با بازیکنان مورد نظر سرمربی قرار داد بسته شود. همانگونه که هواداران عزیز شاهد هستند تیم استقلال روز به روز قویتر می شود و در آینده نزدیک به رتبه های بالاتر جدول خواهد رسید. به امید پیروزی در روز 5 شنبه با حمایت هواداران عزیز و حضور پر رنگ در استادیوم آزادی.

واژه های کلیدی: ایران | سرمربی | ایرانی | بازیکن | افتخاری | استقلال | بازیکنان | هواداران | سرمربی تیم | مدیرعامل استقلال

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار